Flickr Images

Payday: The Heist Full Tek Link İndir



Oyun Hakkında Bilgi:

Oyun Türü: Aksiyon - Seri oyunlar


Oyun Hakkında Kısaca: Normal vatandaş gibi bankaya girip arkadaşlarınla birlikte banka soymak nasıl bir duygu acaba :) Eminim çoğunuzun çocukluk düşüncesidir banka soymak. Gerçekte hayatta tabi ki yapmaya kalkışmayın. Ama oyunda ne isterseniz yapabilirsiniz. İşte "Payday: The Heist" size banka soygununu gibi hırsızlığı yaşatıyor ;) Bazı bölümlerde zırhlı araç kaçırma, uyuşturucu işi gibi suç ortaklarınızla görevleri yapıyorsunuz. Çeşitli soygun olaylarında boy gösteriyorsunuz.

Sony Online Entertainment, Overkiller Entertainment tarafından geliştirilen Payday gerçekten muhteşem bir görsellik ve ses kalitesi sunmuş. Oynanabilirlik olarak hiç bir zorluğu yok. Fakat bu değildir ki oyun basit. Şahsen ben usta bir oyuncuyumdur ama ilk oynamamda zor modda birinci bölümü geçemedim :) Sizde deneyince bana hak vereceksiniz. Zorluğuna karşın benim favori oyunlar listeme girmiş durumda.

Daha önce de söylediğim gibi grafik ve ses açısından oyun gerçekten muhteşem bir kaliteye sahip. Oyunda 4 karakter arasında seçim yapıyoruz. Joker tarzı maskeli 4 karakter. Arkadaşlarınız düştüğünde onları kaldırabiliyor ve mermi alışverişi yapabiliyorsunuz. Ağır yaralandığınız durumlarda da yere düşüp arkadaşlarınızdan yardım beklemek zorunda kalıyorsunuz. Tek kişilik modlardaki görev sayısı ne kadar az olsa da bölümlerde yaptığınız herşey oynanışı etkiliyor. Mesela bankaya girdiğinizde hemen kameraları bozarsanız polis daha çabuk geliyor.

Oyunun multiplayer ve online modu da mevcut. Fakat ben şahsen denemedim. Oyunda anlatamadığım ve hiçbir oyunda görmediğim farklı bir hava var ama "alatılmaz yaşanır" demekle kalıyorum :)

Oyun Çıkış Tarihi: Ekim 2011

Oyun Boyutu: 3,20 GB - Tek Link veya Partlı

Oyun Içi Görseller:









Minimum Sistem Gereksinimleri;

İşletim Sistemi: Windows XP / Win 7 / Win 8
İşlemci: 3,0 GHz hızında çift çekirdekli işlemci
Ram: 1 GB
Ekran Kartı: NVIDIA 7800GTX ya da ATI x1900
Boş Alan: 4 GB

Oyun Tanıtım Videosu:

Gerekenler:

Payday: The Heist oyununu tek link indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.
İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
İndirme Bölümümüz
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sponsor:
Share on Google Plus

About hakan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder